Alt er whæææ!

Alt i livet mitt ligger etter skjemaet nå. Blogg designet, hårfargen min, dingsene jeg har bestillt på nett og jeg har holdt på og "ryddet" rommet mitt allerede før sommer ferien og jeg er langt fra ferdig. Jeg har ikke tid og har ikke hatt tid til og rydde noe som helst, jeg har jo malt stuen og nå har jeg en halveis avtale med en venn som jeg ikke har truffet siden september forrige år. Jeg vet ikke om det blir noe av det, vi er begge alt for late til og faktisk avtale noe riktig vi har snakket om og treffes en god stund nå og vi skulle egentlig ha truffet hverandre idag men neida... Hvis den nye avtalen ble riktig skal vi treffes imorgen som gir meg perfekt mulighet til og kjøpe hårfarge for nå er jeg snart på de siste dagene jeg har mulighet for og farge håret mitt. Jeg tror også jeg egentlig burde ha bestilt enda en rosa hårfarge, den ene lille tuben er ikke nokk. Men det er for sent nå den kommer ikke til og komme fram i tide...

Noen bilder fra idag og igår og før det... jeg digger virkelig difference effekt <3 for tiden.

Fancy sparkly sko!

Jeg er lat... Marc Jacobs emo sko <3

Awesome! Cupcake!

O.o

Pop art

Alt er forsatt så kjeeeedelig, nå er jeg 100% tilbake på foto redigering for øyeblikket. Jeg klarer ikke og komme i gang med det nye blogg designet mitt av en del grunner, jeg tror ikke det blir nytt design likevell før mot slutten av august. Jeg kjedet meg nokk til og ta bryet og redigere 31 bilder!!! Tror det er det meste jeg noen gang har gjort og så satte jeg sammen noen av dem til ett Pop art bilde.

Bloggen min er for smal så du kan klikke på bildet for og se hele.
Wooot?

Kjedelig ZZZZZ

Bilde redigering

I det siste har jeg hatt det ganske kjedelig, alle vennene mine er på ferie. Jeg har bare vært rundt om i Norge, og utenom det har jeg bare vært hjemme og malt suten grå... heh. Vell, grå ser bedre ut en den stygge brun/beige fargen som var før. Så til slutt kjedet jeg meg så mye at jeg skulle starte på mitt nye blogg design men jeg kom aldri så langt. Jeg så nemlig gjennom en del gamle redigerte bilder som var ganske fancy. Så redigerte jeg ett par til nå, og jeg må innrømme jeg savner virkelig og holde på med det.

Du skjønner jeg har mac og jeg brukte et mindre proffersjonelt program som ikke fungerer på mac. Jeg har photoshop på maccen men den er utgått, og med den penge sløsingen jeg har gjort i det siste tror jeg ikke jeg har noen sjangs for å få CS4 på en stund...
Random...
Male male...

Fikset litt på bloggen

Jeg har så veldig lyst til og bytte blogg design men jeg mener at forsatt er litt for tidlig. Jeg har drevet og planlagt det en god stund nå men jeg må først ta noen bilder som kan passe til designet slik jeg vil ha det. Så må jeg også gjøre alt sammen og gå igjennom alle CSS kodene og HTML kodene som tar litt tid, noe jeg ikke har så mye av for tiden. Jeg har malt halv stuen selv nå og jeg må rydde og vaske rommet mitt. Forresten nå har jeg fikset bloggen min sånn at når du klikker på en måned i arkiv eller på en kategori så kommer hele innleggene opp med bilder og alt. (Hvis du er intressert i koden bare legg igjenn en kommentar) Jeg også gått gjennom halvparten av innleggene mine og rettet skrive feil og fikset bildene som ikke funker lenger, men jeg er bare halveis... det er snakk om 2 år med innlegg her...
Anywayz god sommer da folkens!

Flowers

Zoom

Jeg har fått piercing!!!

I dag var jeg i Skien piercing studio for a ta en madonna piercing. Det var absolutt ikke vondt for og si det sånn gjør det mer vondt nå etter enn det var da jeg tok den, og den smerten (ville ikke kalt det smerte akuratt) kan jeg leve med. Det er liksom bare litt ømt. Fyren som jobbet der skal få skryt han gjorde det såpass bra at selv når han sa at han var ferdig for lengst trodde jeg ikke han hadde stukket nålen gjenom. Så kanskje en eller annen gang senere i livet tar jeg meg en til.

Piercing!

Siste dag

I dag er den siste hele dagen jeg har her i Måløy, jeg reiser imorgen. Skal si deg jeg gleder meg til og komme hjem! Men jeg gleder meg ikke til og ta samme lange turen tilbake igjenn... Den skal som sagt bare ta 15 timer men på veien hit ble det langt over 24, så jeg får håpe det blir bedre denne gangen. Jeg har kjøpt en del skrot her (naturligvis) typisk meg, men jeg har ikke tenkt og bable om hva jeg har kjøpt i og med at det er det alle gjør på blogg og det er ikke noe spesielt spennende men jeg kan skryte av at jeg kjøpte piggbelte og en Ed Hardy ryggsekk.

Speil kan være ganske gøy når man kjeder seg!

Peace!

Mini fetter nr 2 var visst litt nyskjerrig :)

Utsikt :)

Måløy

Nå er jeg i Måløy (Vågsøy) som er kjent for 'Kannesteinen' og ligger i Sogn og Fjordane hos noen familie medlemmer. Jeg har egentlig ikke så mye og si borsett fra at jeg er veldig skuffet over norsk transport, spesielt NSB! Turen hit skulle ta rundt 15 timer og endte opp med og vare mer en 24 timer!

Jeg tok toget til Drammen som tok sirka 2 timer derfra måtte jeg på en buss i 1 time og 30 min (som var forsinket) så jeg trodde jeg ville miste det neste toget men det var NSB så det var også forsinket og da mistet jeg ikke det. Derfra skulle jeg være på toget i sirka 7 timer så jeg hadde bestilt kupe men etter bare 5 timer begynner togføreren eller noen og bable om at et tog forran oss hadde revet ned kabelen så det ble buss til en annen stasjon og tog videre derfra. Toget stoppet et eller annet sted som jeg ikke husker, vesiden av stod et annet tog. Alle stod i morgen kulden og ventet en time på en buss som aldri kom og det viste seg at vi skulle på det andre toget... men ingen hadde sagt i fra før om en time. Så vi tok toget videre, så enda en buss og tilbake på tog igjen til Bergen, både bussene og togene var forsinket.
                                Da jeg endelig var i Bergen hadde båten min til Måløy gått for 30 minutter siden og toget mitt skulle vært framme for 3 timer siden. Jeg bestillte tog som kommer tidlig fordi NSB er kjent for alle forsinkelsene sine men til og med 3 timer var ikke nokk! Da gikk jeg til havnen og neste båt gikk ikke før om 8 timer, så jeg gikk rundt i Bergen og handlet litt greier og ble kjent. Det er jo tross alt Norges nest største by og mye viktig som skjer der også. De siste 3 timene før båten kom satt jeg i båt terminalen og jeg tror jeg holdt på og dø sånn seriøst, jeg hadde ikke spist en enste drit fra dagen før og jeg satt på en veldig ukomfortabel stol og holdt på og sovne sittende, jeg ble til og med båtsyk... på land! Da den ventetiden var over tok jeg endelig båten som skulle bruke 5 timer til Måløy men likevell tok 6. That's it! NORSK TRANSPORT FUCK YOU!!

Noen bilder, her har du Kannesteinen
The famous Kannesteinen

Kannesteinen

Running through the fields

Jumping

• OM MEG

Jeg er 21 år og kommer fra Porsgrunn. Jeg bruker denne bloggen relativt lite nå, mest som en dagbok for meg selv.