Juni

Bål

Rose gold

November

Jeg fylte 22 år forrige mandag, men gjorde ikke noe spesielt. Jeg har bestemt meg for å ha fest den kommende lørdagen.

Fest

En venninne hadde bursdagsfest i helgen, og jeg har blandede følelser angående denne festen. I begynnelsen var stemningen god. Det var drikkeleker, dansing og generelt mye moro, og alle var med på absolutt alt. Etterhvert krysset noen av gjestene noen grenser. Ikke bare jeg synes at enkelte individer oppførte seg upassende. Det var blant annet en godt voksen kvinne der, sammen med kjæresten sin. Hun ble veldig amorøs og tok på andre jenter og meg. Kjæresten hennes syntes ikke noe om dette så han dro fra henne. Egentlig syntes ingen noe om dette.

På denne festen var det en gutt som jeg gikk på skole med før. Vi snakket litt sammen siden vi ikke var totalt fremmed for hverandre, og et eller annet sted må han ha misforstått. Han ble veldig klengete. Jeg gjorde flere forsøk på å komme meg vekk fra ham, men han fulgte etter. Et øyeblikk prøvde han til og med å blokkere veien for meg slik at jeg ikke kunne gå ut i stuen hvor de andre satt, etter å ha hentet vann på kjøkkenet. Han la stadig armen sin på skulderen min og sluttet ikke til tross for at jeg konstant fjernet den. Venninnene mine la merke til dette og prøvde å bidra på en diskret måte. De stilte spørsmål om kjæresten min for å gi denne gutten et åpenbart hint, men det tok han ikke.

Broren til venninnen som hadde bursdag var bekymret fordi jeg skulle gå hjem alene, og det skulle denne gutten også. Det endte med at en annen venninne tilstede sendte meg melding på telefon om at jeg kunne sitte på med henne. Vi gjorde det på denne måten slik at han ikke fikk vite det.

Da jeg kom hjem trodde jeg dette var over, men denne gutten hadde sendt meg en rekke upassende facebook-meldinger. Jeg ble tilslutt nødt til å være ganske direkte, og han beklaget seg tilslutt. I tillegg til alt dette viste det seg at jeg også hadde fanget oppmerksomheten til annen gutt. Han var relativt stille på festen, men sendte meg melding hvor han "måtte innrømme at jeg var meget vakker". Det var smigrende. Heldigvis ikke like slitsomt.

Bursdagsbarnet forsvant fordi samboeren hennes ble dårlig og hun måtte passe på ham. Det ble altså ikke den mest vellykkede endingen på en fest.

Mai

Jeg har hatt det kjempemoro med en influensa. Det har gått to uker nå og jeg er fremdeles ikke helt på topp.

Faded

Våren kommer

Jeg gleder meg skikkelig til været ikke blir en plage.

Vinteren

En gang i starten av desember.

December

Livet

Det er en stund siden nå.

Jeg har vært på fest med venninner og vært veganer i snart 30 dager.

Ting

Summer

Kongsberg

Ølfestival

På fredag var vi på noe ølfestival liknende opplegg med jobben til kjæresten min. Dette var en ny opplevelse for meg. Jeg fikk møte kollegene hans. Vi prøvde mange ulike typer øl, alt fra øl med bacon til øl med koriander og appelsin. Vi fikk også en rett som bestod av lamme- og lamapølser. Det var faktisk kjempe godt! Resten av helgen tilbrakte vi i Asker.

Life

Våren

Fredag

Kongsberg

Denne helgen var jeg i Kongsberg.

Asker

Jeg har hatt en kjempeflott helg i Asker.

Superhero

I dag drar jeg for å møte min andre superhelt halvdel!

Farvel

I går tok vi siste farvel med farfar.

Hiptastic

Påsken var fantastisk!

3D printing

Sannsynligvis den beste aprilspøken jeg har vært med på.

Jeg lever

Faktisk.

Kort sagt

Jeg har gått fra Anders. Jeg vil ikke være sammen med ham mer. Vi er fremdeles venner.

Jeg møtte med Daniel på fredag.

Min fetter fra Sogn og Fjordane som jeg ikke har sett på 5 år besøkte meg, nå som han har begynt å studere i Fredrikstad. Han kommer igjen neste helg.

Min russiske bestefar døde i dag, 82 år gammel.

Vinter

Stue

Nå er det ikke grusomt tomt i stuen lenger.

Flytter

Vi flytter.

Moped

Vår

Fine dager

Folk

Valentine

Jeg måtte på legevakten på onsdag. Det er så kos med virus og UVI. Nå må jeg gå på antibiotika mot UVI, men det gjør magebetennelsen værre. Heldigvis følte jeg bra nok til å bli med ut på middag siden det var valentinsdag.

Snikbilde :)

Jul

Pepperkake

Travelt

Det blir en travel desmber. Vi skal til Oslo på juleaften, Seljord dagen etter og Sverige før nyttår.

Desember

Jeg hater snø.

Oslo

Vi var i Oslo på fredag, i selskap.

Måneden

:D

Overnattet fra fredag til mandag.

Mer kommunisme

Er ikke den eneste kommunisten i byen.

Yay

Jeg bestemte meg for å møte noen likevel, så i dag traff jeg verdens snilleste menneske. Jeg kan helt ærlig ikke huske sist gang jeg var så glad.

Vi

Håvard var på besøk i helgen. Han bor i Oslo nå.

Jeg vil ha høst

Håvard kom hjem fra Oslo i går og besøkte meg.

Jeg håper det blir høst snart. Av alle ting så irriterer det meg at det er fint vær. Jeg liker når det er overskyet, kjølig og at nettene er mørke eller at det regner. Jeg har ingenting imot regn borsett fra at det ødelegger frisyrer og klær om dersom man ikke har paraply og regntøy. Jeg liker også når alle trærene skifter farge. Jeg har virkelig fått nok av sommer.

Borte

I går var jeg på restaurant med familien til Håvard. Mormoren hans ville samle alle sammen slik jeg forstod det. Etter middagen møtte vi Mido og ble med til Desirèe fordi hun hadde invitert oss til filmkveld sammen med Arne og Veronica. Vi så på Rio som egentlig er en barnefilm men den var ikke så værst.

I morgen drar Håvard og jeg til Tyskland og så skal jeg være hos ham i Oslo leiligheten hans når vi kommer tilbake. (Han flytter til Oslo midlertidig på grunn av utdanning)

Etter det skal jeg bo en liten stund hos besteforeldrene mine og når jeg er der kommer jeg ikke til å ha noe annet nettverk enn mobilnett så jeg kommer sannsynligvis til å være borte en stund.

Varmt

I går var jeg hos Håvard. Vi spilte Little big planet igjen. Jeg tror jeg gjorde det bedre denne gang. I dag skal vi til Bao på filmkveld.

Jeg pleier vanligvis ikke å klage over fint vær men det kunne godt bli et par grader kaldere. Jeg er ikke alt for glad i å gå med skjørt eller shorts.

Skogen

I går gikk Håvard og jeg tur i skogen. Vi var også innom Ark fordi Håvard skulle se etter en bok til lillesøsteren sin.

Sove over

Jeg kom hjem i går etter å ha overnattet hos Håvard siden han har fri hele uken. Håvard hadde bakt brownies som ble gode det er en stor greie som jeg må skryte av fordi vanligvis så brenner Håvard ned et helt kjøkken når han skal lage mat. Det gikk ikke så bra da han skulle steke hamburgere da endte det med at brannalarmen måtte tas ned.

20 km

Været har vært for varmt de to siste dagene. Igår fant jeg ut at siden det var så fint vær kunne jeg endelig ta en sykkeltur. Jeg ville først sykle til Mule Varde men da jeg var i bakken ved Eidanger kirke orket jeg ikke mer. Å sykle i oppoverbakke i 25 grader var dråpen. Da snudde å kjørte rett ned og det var godt å få kald vind på seg. På kvelden hadde det blitt en del kaldere så jeg syklet en runde til Skien å tilbake som er 20 km. Det var fremdeles varmt men det var ikke så mange oppoverbakker på veien så det gikk greit. Jeg ble overrasket over at jeg klarte turen på under en time. Jeg trodde det kom til å ta mye lengre tid.

Gjafs

Igår dro jeg til Herkules for å møte Håvard og Mido. Vi hadde avtalt og treffes bare for å henge sammen. Det var ganske koselig synes jeg. Vi avtalte at vi skal treffes igjen neste uke. Jeg ble med hjem til Håvard senere. Håvard var kjempe trøtt fordi han hadde ikke sovet etter å ha sittet en rundkjøring og grillet på natta (russe greier). Han sovnet mens jeg holdt rundt ham, det var utrolig søtt helt til han plutselig tok et skikkelig gjafs i søvne. Jeg lo meg ihjel.

Russ

Igår var Håvard på besøk hos meg. Vi var ute og tok bilder med det analoge kameraet mitt og litt med den digitale speilrefleksen. Jeg tok russebilder av Håvard.

Busstur

Forigårs var jeg i Skien med Håvard og Helene, mest bare for å henge sammen ute et eller annet sted. Jeg liker å ta M3 bussen dit den kjører en rar vei oppe ved klyve så det ser ut som om man er helt ute på landet også er det en veldig slitt gård der og alle slitte ting er fabelaktige i mine øyne. Jeg glemmer å ha med de ordentlige kameraet mitt hver gang. Når jeg først snakker om buss så burde jeg kanskje begynne å øvekjøre snart. Det er nesten 3 måneder siden jeg fikk beviset mitt for traffikalt grunnkurs.

Det var så fint vær, tenkt at det begynte å snø etterpå. Det her er uten tvil det lengste vinteren/våren har vart sammenlignet med de forrige årene. Jeg kommer til å gjenta igjen, i Mars året før gikk jeg allerede is super korte shors og t-skjorte. Da jeg var i Skien nå nylig enda været ikke hadde blitt dårlig og jeg hadde på jakke, strikket genser og bukser så frøys jeg så mye da jeg ventet på bussen at jeg skalv og hakket tenner.

Bruktbutikk

Igår dro jeg til Skien med Daniel. Vi var innom fretex og lo oss gjennom alt som var der av klær. Enkelte ting både burd og må være 30 år gamle. Jeg håper ingen designet halvparten av tingene der etterpå. Men noen ganger så finner man ting som er ganske kule selv om de er dobbelt så gamle som oss selv. Jeg fant en rosa kjole som var fin men den minnet alt for mye om en nattkjole selv om det ikke var det. Jeg kunne liksom ikke se meg selv gå i den og etter at jeg hadde rosa hår så har jeg alt for mange rosa ting fra før.

Etter fretex dro vi inn i Skien by hvor vi var i en utenlandsk matbutikk. De hadde masse hår greier og jeg fant Henna til å tattovere med så det blir spennende å prøve ut det. Vi gikk til Herkules men der var det ingenting å gjøre så vi dro hjem hver for oss.

Hamburgere

Igår var jeg hos Håvard siden han er syk og jeg ikke har sett ham siden forrige lørdag eller søndag, noe sånt. Vi lagde hamburgere og fikk besøk av storesøstere hans også. Vi så på min mann kan sammen, det var ok.

Skøyter

Igår var jeg på skøytebanen i Skien med Håvard. Jeg er kjempe glad i å skøyte. Jeg liker og prøve og bli flink. Etterpå måtte vi til opptikeren for å fiske brillene til Håvard, hehe. Så dro vi hjem til ham og spiste hjemmelaget pizza!

Helg

Håvard overnattet hos meg hele helgen fra Fredag til Søndag. Vi kjøpte inn masse godteri på fredagen og så på film så vi hadde en lørdag på fredag. På lørdag gikk vi ned til elva for å mate endene. Jeg fikk med meg at rundt klokken 15 så er det ganske fint solnedgang som synes fra broen men vi gikk ut alt for tidlig så vi var hjemme før det enda vi prøvde å tøye ut tiden. Jeg orket ikke og vente ute i kulda. Jeg var på vinmonopolet for første gang og kjøpte en hvitvin. Jeg kjøpte også ris, kjøttdeig og italiensk gryte i matbutikken så det ble en ordentlig middag på oss. Vanligvis er jeg for lat til å lage mat.

Daniel ringte så jeg inviterte ham med hjem til middag også. Til kvelden på Lørdag skulle de begge dra hjem men bussen til Håvard kom ikke så han fikk overnatte hele helgen.

InstaAlt

Jeg tar nesten ingen bilder seriøst... bare med instagram.

Satan kommer hit hver dag

Igår var jeg hos Håvard. Han hentet meg med bil fordi han kjører... med faren sin i bilen. Det må være gøy og ikke være gammel nok til å få lappen. Enda morsomere er å være gammel nok til å få lappen men ikke en gang ha tatt trafikalt grunnkurs, da snakker jeg så klart om meg selv. Hos Håvard satte vi opp julelys utendørs og lagde pannekaker. Det var ganske koselig.

Jeg tok et skummelt bilde av den feite sorte katten som kommer hit hver dag. Jeg kaller den Satan/Lucifer/Pusifer men helt ærlig synes jeg bestemoren min ga den det beste navnet "Tzygan" som betyr sigøyner på Russisk. I sommer var kattene mine mye ute så moren min satte ut matskålene demmes på trappa utenfor, Satan fant raskt ut at det var gratis mat å få. Siden det varmt så lot hun også utedøren stå åpen og da skålene stod inne fant Satan ut at han like gjerne kunne gå inn i huset vårt for å spise. Etter at han ganske ofte befant seg utenfor huset vårt ble moren min helt overbevist om at katten er hjemløs så nå mater hun den fast. Seriøst jeg hater henne. Hun er dum. Den katta kan snart rulle! Jeg tror Satan her virkelig har sine sigøynerske preg. Jeg er sikker på at han blir matet på flere steder en ett eller til og med to.

Matpakke med hjerter

Idag gikk jeg til jobben/utplasseringen til Håvard for og levere ham matpakke med en roastbiff baguette, lefser, kvikk lunsj, godteri hjerter og favoritt brusen hans fordi han er flink søt arbeider og fortjener det. Så gikk jeg til Daniel og vi startet på enda en ny sang. Så var både Håvard og Daniel hjemme hos meg.

Igår tok jeg Håvard med til malerklubben som jeg er med i og vi startet på noen malerier.

Voksen om 10 dager

Det renner rett og slett vann ut av nesa mi konstant. Det er nesten som om nesen min gråter. Jeg har vært borti dette før for et par år siden men det er veldig irriterende. Jeg skulle tegne en rosa skalle og jeg måtte putte papir i nesa mi for å ikke dryppe på arket. Så måtte jeg stadig bytte papir fordi det begynte og lekke igjennom. Ja, ganske ekkelt. Jeg føler meg heller ikke noe bedre med dagene som har gått. Jeg tror dette er 3 dagen hvor jeg er veldig ille. Ellers har jeg vært klar over at jeg har gått rundt syk helt siden kosertopptredenen forrige lørdag.

Jeg har bursdag om 10 dager. Jeg gleder meg til å flere rettigheter siden jeg fyller 18. Det blir rart. Jeg har levd hele livet mitt vitende at jeg ikka kan kjøpe ditt og datt, ikke kan ha lappen eller bil. Ikke kan gå her og der eller ha den og den jobben osv. Men etter 14. November kan jeg det meste og det vil forbli slik resten av livet. Jeg klarer generelt ikke å se at jeg blir voksen. Hva skjedde liksom? Det virker som om det er 1 år siden jeg var 15 og det er 15 jeg føler meg som. Jeg klarer ikke og se på meg selv som en voksen person. Jeg kaller meg fremdeles barn.

Jeg føler meg ganske venneløs nå. Jeg har ingen jeg kan invitere borsett fra kjæresten min og bestevennen min. Jeg kjenner mennesker men det føles rart og invitere dem. Jeg tror ikke de bryr seg mye nok til å gidde og komme. Jeg har heller ikke familie jeg kan invitere borsett fra besteforeldre men den slags feiring tar jeg utenom vennene mine.

Så jeg har liksom en instagram: Iamnorwegian.

Tilbake til musikk

Idag var jeg hos Daniel og Spirit Man and the Medicine Lady er ferdig med enda en sang. Denne gangen er den skrevet og laget av Daniel og jeg synger bare vokalene på refrenget. Jeg legger den ut senere, her er noen bilder fra overnattingen hos Håvard og annet.

Håvard er søt om morgen.

Nugatti i håret

Igår var jeg hos Håvard. Vi spiste brødskiver med nugatti da jeg begynte og disset Harry Potter så Håvard ble sur og truet med å smøre nugatti i anskitet mitt. Det endte med at han jagde meg rundt på kjøkkenet og jeg skrviste ansiktet mitt inn i hjørnet mellom 2 vegger for at han ikke skulle kunne smøre nugatti i det. Da jeg stod i hjørnet kom jeg på at jeg stod med en nugatti skive i hendene mine selv så jeg scoopet masse nugatti på fingeren min og i det Håvard gikk vekk smørte jeg det bak på hodet hans.

Han merket det ikke en gang at jeg gjorde det så jeg ba ham snu seg mot søsteren sin og la henne fortelle ham hva han hadde i håret. Det endte med at han måtte gå å dusje og da han kom ut av dusjen smørte jeg nugatti på armene og magen hans igjen for å være ekstra slem.

Brotorvet

Igår var jeg på brotorvet med Håvard. Vi valgte å ta turen dit siden de har pusset opp hele stedet og åpnet et helt dryss med nye butikker og vi er virkelig leie av å henge på Herkules og Down Town hver dag.

Ikke at brotorvet var store forskjellen men da fikk vi i hvert fall bekreftet hva som var der. De har en dyrebutikk der som har fått rotter og de kostet bare 150. kr jeg har vil ha rotte! Det va kjempe søte. Men ifølge moren min så har vi gitt vekk buret som vi hadde etter hamsteren min. Så det blir nok ikke noe rotte på meg.

Vanskelig og ikke få med seg helsprø dager.

Ok, Sure

Fabelaktig bitch

Den ene dagen jeg er fabelaktig og faktisk gidder å gå med høye hæler så tar jeg minimalt med bilder. Ja, ja, da får jeg være fabelaktig en dag ekstra.

Gamle hjemmet mitt

For et par dager siden var Håvard her og vi har da altså vært sammen i 1 år og 3 måneder. Følte bare for å nevne det. Vi gikk på den lengste turen i år. Jeg ville se det andre huset jeg bodde i før og skolen jeg gikk på i ett år da jeg bodde der. Jeg har ikke vært der siden 2002 og det var nesten traumatiserende og komme dit igjen. Ingen ting var slik som jeg husket det og jeg hater når jeg er for lenge borte og kommer til samme sted. Det roter til hukommelsen min.

Filmkveld

Igår var Håvard hos meg. Vi bakte regnbuecupcakes det var koselig. Idag skal vi ha filmkveld! yaay!

Håvard er hund

Igår var jeg hos Håvard og jeg fikk endelig sitte på mens han kjørte bil. Han er flink til å kjøre bil fant jeg ut, siden han alltid bare klager på at han ikke er det.

Håvard var hund.

Waves

Imorgen skal Håvard og jeg til farmora mi for å feire 80-års dagen hennes. Hele familien kommer til å være der. Kommer til å dø.

Byggmester Linda

Igår skulle jeg sette opp en hylle til rommet mitt uten hjelp. Jeg tror jeg har fått muskler nå. Håvard kom hjem på besøk så han hjalp meg likevel. Overraskende nok gikk alt helt fint og frustrasjons nivået ble lavt. Hvis jeg skulle sammenligne med andre ganger jeg har satt sammen møbler. Alle delene var der, ingen feil deler og alt passet.

Idag skal jeg ut med Daniel og Mark. Jeg tror Håvard også kommer.

Vaffler

Idag kom Håvard pus hjem til meg og vi gikk på Down Town siden det er salg overalt. Jeg har ikke vært på Down Town på over 3 uker nå så det var mye mer spennende når alt i butikkene var helt nytt. Jeg kjøpte ingen ting da borsett fra mat med hjem.

Nå skal vi lage vaffler!

Lagune

Idag skal vi til en eller annen lagune og bade siden vannet der skal være varmere en på strendene. Vannet på stranda her er iskaldt, det virker kaldere en i Norge. Jeg sjekket hav temperaturen og den er faktisk like varm som i Norge om sommeren men fordi den generelle temperaturen her er mye høyere tror jeg det er derfor vannet virker mye kaldere.

Jeg aner ikke hva lagunen heter eller hvor vi helt ærlig skal. Imorgen er planene å dra til Parque das Nacoes eller bare Lisboa generelt. Vi prøver også og komme oss til et sted som heter Sintra. Portugal er ganske ok men i det siste har jeg hatt mye hjemlengsel. Men ja, ja tiden her går fort. Det er 10 dager siden vi dro. Idag er det nøyaktig 1 uke siden vi ankom Portugal og neste onsdag er siste dagen vi er her. Så jeg har 8 dager igjen her og det er 11 til jeg er hjemme, det tror jeg skal gå fint.

Starbucks

Idag dro vi til et annet kjøpesenter med søsteren til Daniel. Vi gikk på starbucks der. Jeg kjøpte awesome zebra negl ting og mye rart på claire's som definitivt er en av mine favoritt butikker. Jeg bruker opp mye penger der hver gang. Jeg kjøpte også fab klistre på eyeliner ting.

Vi dro også til Sesimbra og badet for første gang. Vannet var kjempe kaldt så vi badet lite også gikk vi på en bar vi var på forrige uke og denne gangen kjøte vi bailey's blandet med banan og tequila blandet med frukt.

Vi dro hjem med buss etter at vi ikke fikk ringt foreldrene til Daniel som var i byen. Da vi kom hjem fant vi ut at Daniel ikke hadde nøkkel så vi var ute i en halvtime og satte fyr på en avis.

Øyne

Søsteren til Håvard hard bursdag idag og jeg er invitert så jeg skal ut med Håvard og finne gave til henne.

Musikk video på vei

Igår var Håvard, Daniel og jeg ute i skogen for å filme musikk videon til "Sounds fill my heart" som er en Sir Real sang. Jeg måtte gå med indianerstriper i ansiktet gjennom sentrum av byen, det var flaut.

Jeg var ute med Bao og Håvard for et par dager siden. Jeg klarte å glemme igjen lommeboka mi på et kjøpesenter men heldigvis fikk jeg den igjen men noen rappet en 100 lapp.

Klærene er en Sir Real greie.

I klesskapet til Daniel faktisk...

Haha!

Her står jeg forran en neon oransje genser.

Masse ting jeg har lagd med polymerbasert modelleire.

Prupp

Igår var jeg ute med Håvard og Daniel. Håvard måtte på trening så jeg gikk hjem til Daniel og der jobbet vi videre med Sir Reals musikk. Vi har en ferdig melodi. Hvis vi er heldige så blir vi ferdige med den andre vi startet på for et par uker siden og da får vi 2 nye sanger innen 1 måned som passer bra siden når vi har dratt til portugal så blir det ikke så lett for oss å lage musikk.

Sokkelesten

Idag tidlig dro jeg ut for å se på et kamera stativ jeg fant i en reklame avis her om dagen. Jeg trenger virkelig et stativ hvis Sir Reals musikk video skal spilles inn i Portugal så må alt være perfekt og profesjonelt. Et urolig kamera er et stort nei, nei og ikke minst andre feil som ikke kan rettes på når vi er i Norge igjen.

Håvard kom innom med et stort bilde av kasetter og tilgode kvitering på uv-filteret som jeg fikk siden det var feil størrelse. Det var koselig at han kom innom siden han egentlig ikke hadde tid.

Jeg gikk ut med Bao og Daniel senere. Jeg tok på de sorte creepers skoene mine som jeg har gått med før problemfritt. Jeg tok også på gnagsårplaster og fylte tuppene i skoene med papir sånn at de satt strammere og tror du ikke at de idag bestemte seg for å gi meg gnagesår? Til og med over gnagsårplasteret. Jeg kjøpte sokker siden de andre gangene hadde jeg på sokker men nei det var til ingen nytte. Jeg gikk ute i sokkelesten til jeg fikk ringt moren min og bedt henne komme bort med et par andre sko.

Pass

Idag skal jeg ned på politistasjonen for å få nytt pass og på NAV for å få Europeisk helsetrygtkort siden jeg reiser til Portugal i sommer. Akkurat nå er den største bekymringen min at de vil kreve at jeg tar ut piercingene mine SPESIELT septumen siden jeg bare har hatt den i 1 uke. Men da driter jeg i det. Da dropper jeg planene mine for sommeren. Den jævla piercingen kostet 650. Kr og jeg nekter og la det gå i søpla pga et forbanna passbilde.

Jeg har undersøkt og I TEORIEN skal det være fullt lovlig å ha piercinger så lenge de ikke er store og utydeliggjør ansiktet noe jeg ikke mener mine gjør. Leppe piercingen min er jo mer synlig en septumen min på de fleste bildene. Jeg spurte også damen som jobbet i på politistasjonen siden jeg var der forrige uke og hun sa hun tror det er greit selv om hun ikke var sikker siden ikke det var hun som tok bildene.

Her er forresten bilder av meg etter at jeg skiftet for å matche gutta på 17.mai

Slik ser septum ut

Jeg har ikke lagt ut noen hele bilder av ansiktet mitt med septum så her er noen bilder. Jeg har heller ikke på sminke som er et sjeldent syn så da har vi 2 fluer i en smekk allerede.

Septum

Idag hadde jeg antageligvis en av de værste impuls idéen noen sinne. Jeg skulle bare innom et piercing studio for å få vite hvor mye en septum ring kostet så satte jeg meg opp på time. Dette er så ikke gjennomtenkt. Det er sånn sett greit for meg men jeg har hatt en krangel med moren min om dette før så hun kommer til å rage på meg. Men samma det, jeg tar det når det kommer. Jeg var ute med Håvard i Skien og vi spiste sushiiiii.

Oss

Megmedkjolepåohmygod. Ja jeg tok faktisk på kjole men det var for kaldt til å gå ut sånn så jeg måtte skifte.

Grunge

Idag var jeg ute med Håvard og Bao. Vi så på ting og jeg kjøpte spike halsbånd ting fordi jeg er så hardcore.

Beklager

Jeg vet ikke om blogg var nede eller noe sånt eller om det bare var hos meg men jeg kom meg ikke inn på noen av pcene eller nettleserene mine på blogg.no. Derfor har blogging blitt veldig forsinket.

Idag var jeg hos Daniel og vi har lagd en melodi til bandet vårt.

Igår var jeg hos Håvard og hadde earth hour ting.

Som far som sønn

Okei jeg har vært litt borte de siste dagene men Håvard sov over her fra torsdag til fredag og nå sitter jeg i sofaen hos ham og overnatter der. Vi har spist godteri'n stuff og tegnet! Også har vi rotet rundt i ting og funnet et gammelt bilde av faren til Håvard. Og når gir ALT mening, ALT er forklart.

Heng meg

Jeg fikk meldig om at objektivet mitt er ferdig reparert for 5 dager siden og sendt tilbake til japanfoto. Det tok mindre tid å sende det dit og få det reparert en det jeg venter på å få det tilbake nå. Hvis det ikke er tilbake innen de neste 2 dagene skal jeg gå å henge meg. Denne kompaktkamera driten funker bare ikke for meg!

Håvard kommer idag siden han har fri wooh!

Søndager

Jeg har ikke så store planer for idag. Faktisk har jeg ingen planer for idag. Jeg omorganiserer kles skapet mitt. Håvard var hos meg igår. De fleste burde skjønne nå at Håvard er hos meg omtrent hver dag bortsett fra Mandager og Torsdager siden han har trening da og ofte så kommer han ikke på Søndager heller.

Igår hold vi oss hjemme, vi har vært veldig mye ute nå i det siste. Jeg ordnet Gays are ILLUMINATI! Videoen min som jeg og Daniel lagde for 2 - 3 dager siden. Dette er video nr.2 men vi fjernet "A massage to USA" altså en "masasje" men egentlig skal bety message til USA. Vi fjernet dessverre den forrige videoen ettersom at den var alt for improvisert og vi mente vi kunne lage noe bedre.

Du kan finne den siste videon på youtuben min som du finner i lenker her på bloggen. Videoen er ikke seriøs men poenget er at den til en viss grad skal virke slik. Sånn at andre folk spesielt amerikanere faller litt for den. I videoen er vi 2 Norske Hipstere som har litt for høy selvtillit. Vi fremstiller oss som smarte, politisk engasjerte og skoleflinke noe som tydelig kommer frem som usant videre i videoen etter at vi påstår alle i verden er homofile og homofili er illuminati. Vi snakker også dårlig engelsk der for å få frem at vi er veldig norske. Jeg snakker en veldig norsk-engelsk aksent og Daniel har en tromsø-engelsk aksent. Og hele poenget er at vi sier mye dumt som feil så det skal bli komisk og hele stemningen skal være ganske awkward.

Jeg prøvde meg på et jentete vintage-ish bilde her om dagen.

Seigmenn

Jeg var i byen med Håvard, Daniel og Bao igår. Senere så ble Daniel og Håvard med hjem til meg og vi lagde video 2 av de Norsk Hipster videoene vår. Må bare sette den sammen først.

Vi spiste seigmenn!

Katt

Igår var jeg ute med Håvard så gikk vil til Daniel for å bleke og tone håret hans nok en gang. Planen var å farge det blått på nytt men han skal tone det noen flere dager og så farge det lilla og muligens blå når lillaen går ut.

Dramatisk

Jeg fikk det som jeg ville igår. Håvard, Daniel og jeg gikk på peppes og tok oss en pizza. Senere var vi ute og tok dramatiske bilder, så gikk vi hjem til meg og så på filmen The orphan.

Bestemor

Jeg føler at jeg ser ut som en bestemor på håret idag, slik bestemoren min så ut på håret da hun var på min alder. Eller antageligvis farmora mi... jeg har sett bilder av henne på den tiden. Det er ikke positivt eller negativt, jeg gadd bare ikke vaske håret idag og pannelugen min var helt odughaoubfuodhglajsdfgil.

Jeg venter på Håvard. Jeg burde ringe Daniel og spørre om han vil være med å spise pizza eller sushi eller noe sånt idk liker ikke søndager.

Sunlight

Åh herregud jeg kommer ikke til å slutte å klage før jeg sitter med en brukbar speilrefleks i hendene mine! På våren er det alltid sånn fint solnedgangs lys lengre utover dagen og det lille kompakt kameraet mitt klarer ikke og fange det opp slik som speilrefleksen.

Jeg dro ut til Skien med Håvard igår. Daniel var i London og skulle komme samme dagen men slik jeg fikk det med meg var det på kvelden. Men da vi var på kjøpesenteret i skien kom en fra klassen min som jobber der og jeg vet hun var en av dem som var i England. Hun sa at hun nettop hadde kommet så vi ringte Daniel med en gang og dro til Porsgrunn istedet. Vi var ute men så stakk vi hjem til meg.

Banan

Idag lagde jeg fruktsalat som jeg spiste med Håvard. Den var med banan (selvfølgelig) dragefrukt, kiwi og jordbær.

Sushi restaurant

Jeg var ute med Håvard og Daniel igår. De har fått nytt sushi spisested i her, det het Lille Phuong. Jeg er veldig fornøyd! Nå slipper jeg og dra hele veien til Skien for å få tak i bra Sushi. Jeg er ikke noe spesielt glad i butikksushien fra meny. Det var også ganske koselig der siden det er et såpass lite sted.

Håvard og jeg var også på bakeriet og spiste kake!

Jeg fant dette på iPhonen min. Jeg visste ikke dette bildet eksisterte en gang.. jeg tror Håvard kan ha noe med det å gjøre.

Teit

Bergbys

Jeg var ute igår med Bao og Håvard + noen flere folk som dukket opp og senere med Daniel. Det var koselig og sitte på bergbys og snakke om elefant snabler. Jeg har vondt i beina mine. Jeg har ikke gått så mye på kjempe lenge nå. Jeg tror jeg var sånn seriøst overalt lokalt igår.

Kink i nakken

Håvard kom hit og vi daffet på soffaen som vanlig, plutselig ut av ingenting låste nakken min seg på høyeste grad. Jeg tror jeg aldri har følt noe så jævla vondt. Jeg kan ikke snu hodet mitt en eneste milimeter til høyre fra normal stilling før jeg får smerteanfall. Det er jævla slitsomt og nå er nakken min helt skeiv fordi jeg heletiden bøyer hodet mitt til venstre også blir jeg samtidig støl av og holde det slik.

Moro med kjøleskap

Idag var jeg ute med Håvard og Bao på Herkules helt desperat etter oreokake. Vi var også på elkjøp og

Hos Daniel

Håvard og jeg var i byen så dro vi hjem til Daniel og gjorde masse rart. Vi spilte inn mye tulle musikk/sang stuff.

Skøyte rundt

Idag var jeg på skøytebanen i skien med Håvard og Daniel. Vi skøytet i cirka 2 timer, det var fuuuuuuuuuuuun.

Kaldt

Håvard var her igår og vi var på Down town og så etter mat 'n stuff. Det var kaldt ute.

Snø

Endelig kom det snø! Og ikke mye, det er akurrat slik jeg vil ha det og vil at det skal bli fremover til det blir vår. Jeg var litt ute med Håvard.

Tapere

Håvard var her den dagen da det var før 00:00 jeg hater og blogge på midnatt. Vi gamet nintendo også spiste vi lasagne og sov og var kule tapere.

Taco

Nå er det hundre år siden jeg har spist ordentlig god taco og denne gangen inkluderte jeg grønnsaker og alt, null slurv. Jeg spiste med Håvard, så var vi ute og jeg lette etter strømpebukser. Vi var også på europris og kjøpte godteri og tyggis og sånt. Den tyggisen var kjekk jeg klarte og blåse bobble som sprak over hele ansiktet mitt så jeg tok den av og da var den bokstavelig talt penisformet med baller og alt. Håvard og jeg døde av latter, har ikke ledd så mye med Håvard på evigheter.

Crack head

Håvard er hos meg, vi har vært i byen og kjøpt julegaver igjen. Senere gikk vi til Kiwi for og kjøpe julemarsipan og godteri og mat. Det var veeldig morsomt ahahahaha hehehehehe hihihihihi hohohohoho høhøhøhøhø yeah så moro var deeeeeeeeeet ehe. DETTE ER IKKE HÅVARD SOM BLOGGER...

OMFG!

Jeg sovner liksom 10 ganger og hver gang jeg våkner føles det som om det har gått timer og at det snart er morgen men istedet er klokka bare kvart over ett liksom... Jeg døøøøøør. Jeg føler meg heller ikke bedre og det jeg hater mest med hele denne greia er at jeg kaldsvetter noe jævlig. Jeg våkner opp med en iskald t-skjorte som er gjennomvåt og helt klistret fast til kroppen min. Dette er den 3 t-skjorta mi nå...

Og enda bedre er at jeg er kjempekvalm og jeg kan nesten ikke spise fordi det gjør så vondt å svelge maten.

Random bilder fra en eller annen dag nylig som jeg ikke husker når.

En av plugsene jeg kjøpte, jeg ville ha den med skorpion inni men desverre var den for 14mm og jeg gidder ikke utvide mer.

• OM MEG

Jeg er 21 år og kommer fra Porsgrunn. Jeg bruker denne bloggen relativt lite nå, mest som en dagbok for meg selv.